Retourneren / Klachten

Retourneren van uw aankoop

U heeft de mogelijkheid om binnen 14 dagen uw product(en) retour te sturen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van de producten.

Belangrijk: een gedeelte van ons assortiment bestaat uit hygiëne producten. Die worden na opening en/of gebruik niet meer retour genomen. Neem contact op met onze klantenservice als je hier nog vragen over hebt. Mail in dat geval naar info@jkbeautyshop.nl met als mailonderwerp ‘Hygiëne’.

JK Beautyshop zal alle* kosten die gemaakt zijn om uw bestelling geleverd te krijgen (dus ook eventuele verzendkosten) binnen 14 dagen na ontvangst crediteren. Deze creditering zal met hetzelfde betaalmiddel zijn als waar de aankoop mee gedaan is. 

Indien u van uw retourrecht gebruik wilt maken verzoeken wij u het artikel samen met de originele factuur te verzenden naar onderstaand adres. Stuur ons ook even een mail met daarin de melding dat u uw artikelen retour gaat sturen. Kosten van retourzending zijn voor uw eigen rekening. Andere wijzen van retourneringen worden niet in behandeling genomen.

Voor overige informatie met betrekking tot retouren verwijzen wij u naar onze Algemene Voorwaarden.

*Muv van een order die niet in zijn geheel word geretourneerd.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen deze binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

JK Beautyshop

Van der Waalsstraat 36
2721 KX ZOETERMEER
+31654777251
info@jkbeautyshop.nl